Mönsterkonstruktion

I won a pattern-making course in a school called Tillskärarakademin here in Göteborg. You have no idea how excited I am, I will finally be able to experiment with making some clothes of my own. I do not know much about the course yet but as soon as I do I will let you know more. I also have some other good news but I will let you know later.
---
Jag vann en mönsterkonstruktionskurs hos Tillskärarakademin och jag är så glad över det. Kan inte vänta på att börja även om jag inte ens vet när den börjar eller hur det ska gå till. I alla fall jäte häftigt. Kommer att berätta mee när jag vet lite mer om allt. Någon som går på Tillskärarakademin eller som vet någon som går på den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0