Vero Moda - Tävling

Hej! Det finns en tävling just nu som Vero Moda ordnar. För att tävla måste man välja ut och fotografera en outfit med kläder från Vero Moda. Kolla tävlingen här. Jag vill tävla och här har ni min outfit och min motivering till varför just jag ska vinna:

Min motivering: Jag tycker att jag förtjänar att vinna, främst för att jag tycker att min outfit är stilig och grym, men alla har olika stilar och det beror på vad man gillar. Jag tycker också att jag borde vinna eftersom jag brinner för mode och det här vore en möjlighet att kunna verkligen välja vad jag vill ha, inte bara vad som är billigast (som nästa alltid). Det vore också en möjlighet att göra lite styling själv, vilket jag älskar. I alla fall hoppas jag att ni gillar looken och att ni väljer mig,ni skulle göra en liten tjej välgigt glad! Tack!

Kommentarer
Postat av: Linda Eldblad

Superfin outfit, jag gillar verkligen din stil. Jag håller tummarna för dig. Kram

2011-02-18 @ 08:38:34
Postat av: Linda Eldblad

Jätte fin outfit, jag gillar verkligen din stil. Jag håller tummarna för dig. Kram

2011-02-18 @ 08:40:16
Postat av: Linda Eldblad

Trodde det var något fel, min kommentar kom inte upp, så därför blev det två :).

2011-02-18 @ 08:41:33
Postat av: Kristabel

Tack Linda, vi håller tummarna då, får se =)

2011-02-18 @ 09:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0