ACNE SS2011

I know it is not a lot of fun to see this collection because it already has been "abused". Last year Elin showed us all a great way of wearing it by the way. Leaving that aside, the collection is good and I think these looks are worthy of a post. Those hats!! I will look for something similar this season, since I can probably not afford the original :S. The silver look is also a good one for this coming spring and summer. Plan to use it a lot, to tone down all the strong color I plan to use =)
---
Jag vet att det är lite tråkigt att blogga om den här kollektionen eftersom den användes och pratades om så mycket förra året redan. Elin visade oss det bästa sättet att bära den förresten. Med undantag för den tanken är kollektionen bra och värt att blogga om, tycker jag. Älskar hattarna, vill ha någoting likadant till sommaren. Silver-looken är också jätte bra, jag tänker använda silver mycket under sommaren, för att tona ner de andra starka färgerna som jag också vill ha på mig.
Vad tycker ni, är det tråkigt med den här kollektionen nu eller är det lika intressant som i början?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0