May Projects

It was a non-upload weekend I know, but well, here I am, back with the update on my projects. I have finished the handbag, take a look, do you like it? A tough touch on it, I think it came out quite good.

Now I will do something (still haven't decided exactly what) with this blazer which my bf had and he says he got it from his father long ago, so... some sort of heirloom I guess haha but I will modernize it and make it girl-appropriate. I also have several designs I did some time ago and now that I know I can use the sewing machine I plan to give it a try. Here are the sketches for some of them. Don't know which one to start with though.
Have  great week!
---
Det blev ingen post under helgen, ursäkta men nu är jag tillbaka med några updates. Jag är klar med handväskan som jag prylade lite med nitar. Tycker ni att del blev bra? Jag gillar den, lite tuffare, vilket är bra eftersom jag använder den ganska mycket.
Nu ska jag arbeta lite med den här blazern som min pojkvän gav mig och han fick den av sin pappa för länge se. Intressant tycker jag, för se hur den blir. För ett tag sedan skissade jag några olika desigs och nu när jag har provat symaskinen och att vi blev vänninor vet jag att det är dags att försöka göra dem. Vet inte än vilken jag vill börja med då, den lättaste... haha. Jag berättar så fort jag börjar med en av dem.
Ha en bra vecka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0