A Different Sort of Diamonds

Now that it is finally time to dust off the real shoes and put away the winter boots, I have been dreaming myself away to "shoe-land" and I happened to find it in Asos. They have such a varied and fulfilling selection of shoes just now. Here I have my dream selection. What do you think?? Have you thought of any pair you yourself like and that would like to give me a tip about? =)
---
Nu är det nästan dags att ta fram de verkliga skorna och gömma vinterstövlarna. Jag är så glad för det och drömmer varje dag om skorna som jag vill använda i vår och sommar. Asos har ett märkvärdigt sortiment just nu när det gäller skor. Här ser ni mitt urval. Vad tycker ni? Har ni köpt eller tänker köpa något specillt par som ni kan tipsa om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0