Blue

This ones came home yesterday. Preparing for colorful me! The sun has been shining all day here today. Feels like another universe to someone who has barely seen the sun (the real strong, shiny sun) in months. Makes me so happy and motivated!
Do you like the pants or would you have selected a different color? I chose this color because I think it matches good with almost any other strong color, like hot pink, yellow or orange.
---
De här kom hem med mig igår. Jag förebereder mig själv för den färgfula mig. Solen har skinit hela dagen idag, känns konstigt för oss som inte har sett solen (den riktiga, starka solen) på flrea månader nu. Jag blir så glad och motiverad.
Gillar ni färgen som jag valde? Jag valde den för att jag tycker att den matchar bra till nästan alla de andra färgerna som man vill använda den här säsongen, som hot pink, gul och orange.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilka snygga brallor!

2011-03-16 @ 06:11:56
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: JENNY

Cute!

2011-03-16 @ 09:31:31
URL: http://jennyjanssons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0